ЗВІТ КЕРІВНИКА КЗДО № 72 КМР 

за 2022-2023  навчальний рік

 

Директор КЗДО № 72 КМР Ірина РУДЕНКО

         Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 72 Криворізької міської ради знаходиться за адресою вул. Водоп’янова 1-Е, м. Кривий Ріг-38; заснований 20.10.1988 року і підпорядкований відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради.

        Кількість груп: 6, з них 1 групи раннього віку;  2 групи – різновікові; 3 групи дошкільного віку. Режим роботи закладу: п’ятиденний з 9 годинним перебуванням.           Обліковий склад дітей на 1 вересня 2023 року – 105 осіб. Із них дітей раннього віку – 18,  дошкільного віку – 87.         

            Директор КЗДО № 72 КМР:  Руденко Ірина Василівна, стаж педагогічної роботи 17 років.

Методист: Яблоновська Олена Миколаївна, стаж педагогічної роботи 36 р.

            На виконання Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», указів Президента України щодо розвитку освітньої галузі, положення Про методичну роботу з педагогічними кадрами, враховуючи рекомендації ІМЦ УОН Криворізької міської ради,  методична робота в дошкільному закладі впродовж 2022-2023 навчального року була спрямована на виконання річних завдань  плану роботи КЗДО №72 КМР  за такими напрямами:

  1. Розпочати поглиблену роботу з патріотичного виховання здобувача освіти у контексті сучасних викликів.
  2. Продовжувати роботу зі створення здоров’язбережувального простору для формування культури здоровʾя дітей дошкільного віку.
  3. Активізувати роботу із забезпечення компетентнісного підходу в освітньому процесі ЗДО в умовах Нової української школи.

            Починаючи з 01 вересня 2022 року через продовження запровадженого воєнного стану в Україні педагоги КЗДО № 72 КМР продовжували працювати у дистанційному форматі. Було підготовлено різноманітні відео заняття для дітей, консультації та поради батькам тощо. Матеріали розміщувалися на сайті ЗДО, онлайн Padlet-дошках кожної вікової групи, а також у Facebook з хеш тегом  #садочок_у_смартфоні, у загальнодоступній групі «Музична вітальня ЗДО № 72» та на сторінках «ЗДО № 72 м. Кривого Рогу» і «Наш Капітошка». Ми запропонували батькам продовжити відкривати нові можливості разом із нами. За допомогою наших розробок, у них з’явилася нагода зайнятися розвитком дитини. 

            З 01 березня 2023 р. в закладі були створені безпечні умови, за кошти міського бюджету облаштовано укриття,  дозволена була робота в очному режимі.    

            Метою методичної роботи було: створення умов, допомога педагогам  усвідомити сутність накреслених завдань та шляхи їх реалізації у навчально-виховній практиці; сприяти творчості педагогів, впровадженню в освітній процес найкращого педагогічного досвіду, прогресивних технологій, методичних та психолого-педагогічних досягнень.

            Виходячи з цього в дошкільному закладі було створено такі умови:

На засіданнях педагогічної ради протягом навчального року були розглянуті такі питання:

31.08.2022 «Про завдання діяльності педколективу» Проведено аналіз освітньо-виховної роботи за минулий навчальний рік, відбулося обговорення та затвердження плану роботи ЗДО на 2022-2023 навчальний рік. Також затверджено план роботи  консультативного центру для батьків. Вирішувалися організаційні питання початку навчального року.

23.11.2022 «Аспекти педагогічної діяльності із формування базових якостей особистості засобами патріотичного виховання здобувача освіти у контексті розвитку духовного потенціалу  особистості». Розглядалися завдання щодо формування у дошкільників духовного потенціалу  особистості та складові патріотичного виховання здобувача освіти. Відбулося обговорення та затвердження ключових напрямків покращення роботи з даної проблеми.

26.03.2023 «Роль педколективу у забезпеченні компетентнісного підходу в освітньому процесі ЗДО в умовах Нової української школи» Окреслили основні напрямки роботи ЗДО для забезпечення компетентнісного підходу. Розглянули питання взаємодії з родиною щодо розвитку  ключових компетенцій дошкільників. Підвели підсумки атестації педагогічних працівників у 2023 році.

31.05.2023 «Підсумки роботи педагогічного колективу за 2022-2023 н.р.     Готовність випускників до навчання в школі». Підвели підсумки виконання річних завдань. Обговорили психологічну та педагогічну готовність дітей до шкільного навчання в умовах оголошеного воєнного стану. Вирішували деякі організаційні питання.

            Впродовж навчального року наш заклад був опорним щодо впровадження програми «Культура добросусідства» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти району (керівник опорного закладу – Яблоновська О.М.). Проблема за якою працювала спільнота: «Впровадження курсу виховної спрямованості «Культура добросусідства» в освітню діяльність з дошкільниками».

            Завдання які вирішувались:

— В роботі з дорослими учасниками освітнього процесу: Усвідомлення дорослими, що громадянська освіта в першу чергу формує культуру людини як громадянина своєї країни, вона дає людині і громадянину навички, необхідні для життя і самореалізації в демократичному суспільстві. Відбір змісту, форм і технологій виховання підростаючого покоління (вдосконалення процесу становлення особистості).

— В роботі із здобувачами освіти: Розвиток соціальної компетентності і якостей дошкільників (мати позитивний світогляд і активну життєву позицію, бути в злагоді з собою і побудувати гармонійні відносини з навколишнім світом). Формування свідомого громадянина (бути небайдужими до своєї держави, свого народу).

            Тематика засідань: 

1.Психолого-педагогічний семінар: «Парціальна програма «Культура добросусідства»: окремі аспекти комплексного впровадження курсу виховної спрямованості в роботі з педагогами

2.Майстер-клас: Організація життєдіяльності дітей у процесі опанування Програми «Культура добросусідства» з урахуванням їхніх вікових та індивідуальних особливостей, соціального запиту батьків та громади

3.Методичний дайджест: Від садочка до громади. Батьківські збори по-новому: цікаво, актуально і практично.

            Матеріали розміщувалися на дошці PADLET, у відеохостингу YouTube  –  для розміщення  відеоматеріалів, також відбувалося спілкування в групі Viber. Результати:

Створено робочий зошит для дітей і матеріали для батьків і педагогів «Путівник маленького криворіжця» у 2х частинах, який отримав рецензії доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедрою дошкільної освіти Криворізького державного педагогічного університету Ковшар О.В. 

            Частина І орієнтована на особистість дитини, і партнерську взаємодію з батьками та педагогами-вихователями.

            Частина ІІ методичного посібника – це розробки проєктів, конспекти занять, розваг з дітьми середнього і старшого дошкільного віку, картотека ігор і вправ психологічного напрямку тощо. Створено також додаток з інтерактивними іграми та розмальовками до тем, які увійшли до посібника.

            Також у поточному навчальному році у закладі працювала районна «Педагогічна студія музичних керівників», яку очолювала музичний керівник Дзюба І.Г.

            Завдання які вирішувались:

  1. Створення умов для підвищення професійного і творчого потенціалу музичних керівників.
  2. Урізноманітнення форм методичної роботи з педагогічними працівниками, впровадження активних та інтерактивних форм і методів;
  3. Підвищення рівня інформованості  музичних керівників, щодо якісного здійснення дистанційної роботи;
  4. Вивчення нормативної і методичної документації з питань музичної дошкільної освіти.
  5. Організація наставництва в роботі з молодими спеціалістами.

            Тематика засідань:

— Жовтень 2022р. «Особливості нової редакції Базового компонента дошкільної освіти. Складові професійної майстерності музичного керівника»; «Інноваційні технології в музичному вихованні дошкільників».

— Січень 2023р. «Особливості музичної діяльності дітей в першій молодшій групі (третій рік життя)» 

            Результати роботи:

Музичні керівники були ознайомлені з матеріалами нової редакції Базового компонента дошкільної освіти, варіантами планування своєї роботи згідно цього документу. Для молодих спеціалістів опрацьовано теми щодо структури, видів, тривалості музичних занять, обов’язкової документації музичного керівника. Було проведено онлайн навчання щодо роботи в різних комп’ютерних програмах, а саме:

  • Створення відео супроводу до музичного матеріалу, мнемо-таблиць в Microsoft PowerPoint;
  • Нарізка музики онлайн;
  • Створення аудіоколажа онлайн;
  • Модуляція онлайн;
  • Скачування МР3 з You tube;
  • Ознайомлення із сервісами Facebook тощо.

            Було проведено опитування колег щодо актуальних питань в роботі музичних керівників, згідно чого опрацьовано тему «Особливості музичної діяльності дітей в першій молодшій групі». 

            В ЗДО проводились педгодини, роботу яких було спрямовано на пошук змісту, засобів, методів для формування пізнавальної активності дошкільників та реалізації завдань освітніх лінії БКДО; на вдосконалення педмайстерності вихователя, як чинника формування базових якостей особистості та певних видів компетенцій дитини; на координацію дій педагогів, медичних працівників та батьків з фізкультурно-оздоровчого напрямку та роботи з ОБЖД; на створення оптимальних умов для різнобічного розвитку дітей.

На семінарських заняттях розглядались такі питання:

ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР19 жовтня 2022 р. «Ефективні прийоми створення здоров’язбережувального простору для формування  культури здоров’я дітей дошкільного віку» (Шляхи  вдосконалення здоров’язбережувального простору  в освітньому процесі);

ПРАКТИКУМ – 02 листопада 2022 р. «Розвиток у вихованців патріотичних почуттів у контексті розвитку духовного потенціалу  особистості» (Складові формування патріотичних почуттів у дітей. Обговорення та затвердження ключових напрямків покращення роботи з даної проблеми)

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ – 08 лютого 2023 р. «Забезпечення компетентнісного підходу в освітньому процесі ЗДО в умовах Нової української школи» (Система планування освітньої роботи щодо забезпечення компетентнісного підходу в освітньому процесі ЗДО в умовах НУШ. Завдання щодо формування у дошкільників компетентностей. Компетентнісний підход до вихованців:  спільна робота з родиною).

            Під час засідання круглого столу у вересні 2023 року були розглянуті нові підходи до організації освітньої роботи за програмою «Культура добросусідства». Протягом навчального року для вихователів різних категорій проводилися КОНСУЛЬТАЦІЇ за такими темами:

  • Організація освітнього простору за новим БКДО та програмою «Я у Світі» з урахуванням воєнного стану.
  • Програма «Я у Світі»: забезпечення компетентнісного підходу
  • Працюємо над комплексним упровадженням курсу виховної спрямованості «Культура добросусідства» з учасниками освітнього процесу закладу дошкільної освіти»
  • Правова освіта і правове виховання в ЗДО (презентація)
  • Формування комунікативної компетентності як фактор соціалізації дошкільників
  • Національно-патріотичне виховання у закладі дошкільної освіти: методи, форми
  • Технологія складання розповіді «Від предмета до сюжету» Наталії Гавриш
  • Система заходів з безпеки життєдіяльності вихованців за програмою «Про себе треба знати, про себе треба дбати»

Вирішуючи річні завдання через вищезазначені заходи, до позитиву можна віднести те, що всі вони носили пізнавальний характер, сприяли професійної компетентності педагогів, покращенню якості володіння різноманітними роботи.

Впродовж року проведено ВІДКРИТІ ПОКАЗИ РІЗНИХ ВИДІВ РОБОТИ:

  • Створення сучасного предметно-ігрового середовища (вересень 2022)
  • Формування логіко-математичних уявлень та БЖД (грудень 2022)
  • Мовленнєвий розвиток вихованців (лютий 2023)

          Впродовж навчального року, працюючи над ІІ етапом обласної науково-методичної проблеми «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства» педколектив ЗДО спрямував свою діяльність на систематизацію накопиченого досвіду і підведення підсумків роботи  педагогічного колективу  над проектом. Було підготовлено практичні матеріали з досвіду роботи у вигляді презентації «Соціалізація особистості в умовах сучасних викликів»,  посібника «Формування соціальної компетентності  дошкільника». Висвітлення результатів роботи відбувалося на сайті ЗДО.

          Цього навчального року педагоги нашого ЗДО розпочали роботу у проєкті міжнародного рівня «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні» від ЮНІСЕФ. Заклад отримав ігрові набори для роботи з дошкільниками. З 17 березня, двічі на тиждень (вівторок і п’ятниця) з 15:00 до 17:00 вихователями Феденко Н.В. і Калатуша І.П. а з 01 серпня  – Феньків О.О., –  проводяться очні зустрічі з дітьми в рамках проєкту.

            На сайті Всеосвіта вийшли публікації педагогів нашого  закладу дошкільної освіти  за такими темами:  «Сценарії музичних розваг»; «Тести для дітей з музичного виховання»; «Роль народної музики та фольклору у формуванні соціально-громадянської компетентності дошкільників» – музичного керівника Дзюба І.Г.

          Вихователь Богдан О.Ф. навесні 2023 року брала участь в обласному фестивалі «EDU FEST Dnipro-2023» та посіла ІІ місце, отримав Диплом переможця. 

У 2023 році атестовано 4 педагоги (це було передбачено перспективним планом проходження атестації і становить 20% від усього педагогічного складу). Вихователю Руденко І.В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії». Музичному керівнику Дзюба І.Г. підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «вихователь-методист».  Вихователю Богдан О.Ф. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії». Вихователю Моргуненко І.В. встановлено 11 тарифний  розряд.  Роботу атестаційної комісії оцінено   д о б р е.

Всього у педагогічному колективі КЗДО № 72 КМР станом на 31.05.2023    працює  15 педагогів. З них: 

      У грудні 2022 року було затверджено Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 72 Криворізької міської ради, яке регламентує зміст і порядок забезпечення якості освіти в ЗДО. Наприкінці навчального року було здійснено самоаналіз системи забезпечення якості освіти в ЗДО за критеріями та індикаторами оцінювання освітніх та управлінських процесів. Проводилося  спостереження за освітнім середовищем;  вивчалася документація КЗДО № 72 КМР; проводилися спостереження за педагогічною діяльністю, а також опитування учасників освітнього процесу (батьків та педагогічних працівників) – за формами, рекомендованими ДСЯО. Освітні та управлінські процеси було оцінено як другий (достатній) рівень.

            З початком роботи закладу дошкільної освіти в очному режимі з 01 березня проводилася діагностика вихованців старших груп. В процесі діагностики використовувалися методи:  систематичні спостереження; отримання відповідей на поставлення завдання через педагогічні ситуації; аналіз продуктивної діяльності дітей; організація спеціальної ігрової діяльності.  З кожною дитиною, у якої були проблеми з тих чи інших напрямків велася індивідуальна робота.

            Аналіз отриманих результатів дозволило виявити особливості проходження програми групою в цілому і окремими дітьми, намітити необхідні способи надання допомоги окремим дітям по кожному розділу програми. Вихователям було  надано такі рекомендації:

Скоординувати зусилля вихователів та батьків на подолання освітніх втрат з використанням традиційних і нетрадиційних форм, методів, засобів, які б сприяли формуванню дошкільної зрілості.

Використовувати для розвитку пізнавальної активності дітей проблемні запитання, завдання, ситуації, виділяти час для обмірковування відповідей. Продовжувати роботу над розвитком пасивного і активного словника дітей, збагачувати його синонімами, порівняннями, епітетами. Приділяти особливу увагу підготовці руки дитини до письма, що сприяє як інтелектуальній так і фізичній готовності дітей до школи.

Підвищувати рівень мовленнєвої активності, спонукаючи кожну дитину до участі в обговоренні, даючи можливість висловлювати власні думки, чергувати мовленнєві завдання з іншими видами дитячої діяльності для збереження інтересу й ініціативності дітей до навчального матеріалу заняття. Закріплювати мовленнєві вміння, набуті на заняттях, під час різних видів дитячої діяльності; використовувати чуттєвий та опосередкований способи ознайомлення зі словом, звуком, заохочувати до вироблення самостійних суджень з приводу довкілля, власного «Я», висловлюватися з власної ініціативи. Співпрацювати з батьками щодо мовленнєвого розвитку дітей: систематичного читання книжок, обговорення ілюстрацій, дотримання культури мовлення і мовного етикету.

Посилити увагу до фізичного розвитку дітей. Формувати стійкий інтерес до різних видів рухової діяльності, з метою досягнення позитивних результатів у здоров’язбереженні дітей.

Задля підвищення якості освіти при організації освітнього процесу в дошкільних групах урізноманітнювати форми цілеспрямованого навчально-виховного впливу, зокрема, шляхом організації індивідуальних занять. Особливу перевагу надавати індивідуальним формам роботи з дітьми, які мають низький рівень розвитку.

Сприяти створенню у всіх видах гри дитячого співтовариства, налагодженню рольової взаємодії, включенню старшого дошкільника в рольові діалоги, заохочуйте дітей до самостійних творчих пошуків.

Вихователям мінімізувати опікування над дітьми, надати їм самостійності в вирішенні навчальних завдань і життєвих ситуацій.

Запланувати на провести додаткові консультації для батьків за проблемою «Портрет випускника напередодні навчання у школі», «Вимоги до дитини старшого дошкільного віку на кінець навчального року».

Основним завданням є об’єднання індивідуальних зусиль всіх педагогів по вирішенню задач виховання та розвитку дошкільника.

Вивчення та урахування здібностей кожного педагога підвищує результат стабільності їхньої діяльності та колективу в цілому.

У закладі створені умови та стимулюється творчість педагогів.

Педагогічні кадри підібрані відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту». Розстановка педагогічних кадрів проводиться з урахуванням фахової майстерності, стажу роботи у дитячому закладі, психологічної сумісності працівників. На початок навчального року видано наказ по дошкільному закладу  «Про комплектацію груп педагогічними кадрами на навчальний рік»

Для всіх педагогів та спеціалістів складені графіки роботи, визначено права та обов’язки, систематично  проводяться інструктажі з питань:

  • охорони праці та правової освіти;
  • охорони життя та здоров’я дітей;
  • питань протипожежної безпеки;
  • санітарно-гігієнічних правил.

            Робота методичного кабінету була спрямована на вдосконалення освітньо-виховного процесу в ЗДО.  Оформлено тематичний стенд на допомогу вихователям по матеріалам БКДО. Оформлено  дидактичні ігротеки «Безпечний дивосвіт» (всі групи).

Розроблено серію ігор та вправ для формування інтелектуальних здібностей дітей дошкільного віку.

Систематизовано методичний матеріал щодо організації ігрової діяльності та безпеки життєдіяльності влітку, оформлено папку-посібник «Літо в гості завітало». Осучаснено стенд «Капітошка застерігає»

    В дошкільному закладі йде постійне вивчення стану освітнього процесу. Зміст контролю: оцінка стану підготовки до нового навчального року; медико педагогічний контроль; оцінка дотримання регламенту роботи груп; оцінка готовності педагогів до робочого дня; самоосвіта вихователів;  впровадження особистісно-орієнтованої моделі виховання; створення емоційного комфорту в групах раннього віку.

     За результатами  комплексних, оперативних, епізодичних, попереджувальних, порівняльних перевірок робляться висновки на надаються рекомендації, інформація, консультації.

     Анкетування щодо виявлення результатів діяльності педагогів з удосконалення змісту освітньо-виховного процесу показало такий рівень потенційних можливостей:

 

 Основними  проблемами,  які  було виявлено  під час анкетування є:

  • Низький рівень особистої участі педагогів у проведенні певних заходів;
  • Недостатня фахова компетентність педагогів.

В цілому результати методичної роботи з учасниками освітнього процесу протягом 2022-2023 навчального року  можна оцінити   з а д о в і л ь н о.

            Потребами сьогодення продиктована необхідність активніше залучати родини до участі у навчально-виховному процесі ЗДО. З цією метою проводились батьківські збори в онлайн-форматі в кожній віковій групі. Впродовж навчального року для батьків були проведені такі консультації:

  • Вимоги БКДО до знань, умінь та навичок дітей певної вікової групи;
  • Гра – не просто забава;
  • Що необхідно знати батькам про мінну безпеку;
  • Безпека життєдіяльності в побуті.

Застосовувались засоби наочної пропаганди:

  • Інформаційні бюлетені (в тому числі і онлайн)
  • Тематичні відео-матеріали, дистанційні фотовиставки.

Ми продовжували роботу сімейного клубу в онлайн режимі «Зустрічі в батьківській вітальні» Тематика засідань клубу:

  • Школа свідомого батьківства;
  • Єдність сімейного та суспільного виховання;
  • Педагогічні задачі для батьків.

Проблемами, які потребують вирішення в роботі з батьками, виступають:

  • Підвищення педагогічної культури батьків;
  • Індивідуальний підхід до роботи з сім’ями вихованців ЗДО;
  • Пропаганда дошкільної освіти в соціумі.

Але поряд із позитивними сторонами в роботі колективу є і недоліки. Ще треба вдосконалювати предметно-ігрове середовище, продумувати наповнюваність ігрових куточків такими посібниками, атрибутами та іграшками, які б сприяли розвитку особистості дитини та формували інтелектуальні здібності вихованців. Слід зауважити, що недостатня кількість педагогів закладу здійснюють впровадження передового педагогічного досвіду та інноваційних педагогічних технологій; у роботі з батьками традиційні форми домінують над нетрадиційними, інтерактивними; методичне забезпечення треба доповнювати посібниками та методичною літературою, яка затверджена МОН України.

            Одним з важливих питань залишається посилення складових соціально-морального розвитку вихованців.

            Набагато більшу увагу треба приділяти роботі з національно-патріотичного розвитку вихованців, плануванню та  організації різних форм в кімнаті громадянського виховання, народознавчий світлиці.

Особливу увагу слід приділяти формуванню у дошкільників уміння застосовувати у практичному житті здобуті знання з різних розділів програми. У доборі  форм і методів організації роботи педагогам треба більше проявляти власну ініціативу, творчість, самостійний пошук.

Кращого забезпечення  потребує оформлення атрибутики для сюжетно-рольових ігор, для пошуково-дослідницької роботи та систематизація дидактичного матеріалу з різних розділів програми.

             Враховуючи всі позитивні сторони і недоліки в роботі, вважаємо, що в цілому роботу педколективу закладу дошкільної освіти можна визнати  д о с т а т н ь о ю.

            В закладі постійно плануються і проводяться заходи щодо зміцнення матеріально-технічної бази на підставі Закону України «Про  забезпечення надійності і безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж» № 409 від 05.05.1997р. та інших нормативно-правових документів.

Дошкільний заклад визначив напрями і заходи, які поступово реалізовуються:

  • поновлення дитячих меблів;
  • модернізація технологічного обладнання;
  • ремонти комунікацій закладу;
  • придбання спортивного та ігрового обладнання.

За минулий рік слід зазначити наступні значущі перетворення:

  • введено в експлуатацію та упорядковане тимчасове укриття;
  • здійснювалися поточні ремонти приміщень закладу.    
  • територія закладу поповнилася цікавими малими архітектурними формами.

Враховуючи всі позитивні сторони і недоліки в роботі, вважаємо, що в цілому роботу колективу закладу дошкільної освіти  можна визнати  достатньою та зосередитися на таких річних завданнях на 2023-2024 навчальний рік:

  1. Розпочати поглиблену роботу над соціально-моральним розвитком вихованців у контексті сучасних викликів.
  2. Продовжувати роботу з патріотичного виховання здобувача через популяризацію української мови з дітьми та їх батьками, а також забезпечення підвищення рівня володіння державною мовою педагогічними працівниками.
  3. Активізувати роботу зі створення здоров’язбережувального простору для формування культури здоров’я дітей дошкільного віку.

            Одним із головних завдань закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану вважати також організацію роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності усіх учасників освітнього процесу.

 

 

ПЛАН ЗАХОДІВ

іЗ ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ

в КЗДО № 72 КМР 

 

 

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальні

1 Доведення до усіх співробітників КЗ «ДНЗ (ясла-садок № 72» КМР Плану заходів із відзначення у 2023 році Дня охорони праці в Україні .  Березень 2023 Директор (завідувач)
2 Розробка та затвердження власних Заходів із відзначення у 2023 році Дня охорони праці в Україні . Квітень –грудень 2023 Директор (завідувач)
3 Розміщення на офіційному сайті, сторінках соціальних мереж, оприлюднення через інші засоби масової інформації анонсів про підготовку до відзначення у 2023 році Дня охорони праці в Україні . Квітень –грудень Відповідальний за сайт ЗДО
4 Організація та проведення на виробничому рівні Заходів з відзначення у 2021 році Дня охорони праці в Україні. Квітень –грудень Директор (завідувач)
5 Розробка та реалізація спеціальних інформаційних заходів (нарад, засідань за круглим столом) для покращення обізнаності та стимулювання діалогу щодо важливості створення стійких систем БЗР Квітень – червень Директор (завідувач)
6 Залучення заінтересованих громадських організацій, спілок та інших об’єднань до процесу формування політики щодо покращення безпеки та здоров’я працівників на роботі Квітень – грудень Директор (завідувач)
7 Участь в онлайн конференції присвяченої Дню охорони праці в Україні.  квітень 2023 Директор (завідувач)
8 Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо безпеки праці на робочих місцях.

 

Квітень – грудень Директор (завідувач), вихователь-методист, завгосп, старша м/с
9 Проведення відкритих занять, лекцій, семінарів «28 квітня – День охорони праці» для учасників освітнього процесу. Квітень – червень Вихователь-методист, вихователі
10 Організація та проведення у закладі конкурсу на безпечне робоче місце Квітень – червень Директор (завідувач)
11 Проведення консультацій та надання роз’яснень працівникам щодо важливості застосування нових форм організації праці, зокрема масштабного переходу на дистанційну роботу під час карантину і пов’язаним з цими змінами розширенням можливостей для працівників, а також про виникнення потенційних ризиків щодо БЗР, зокрема психосоціальних ризиків та ризиків насильства Квітень –грудень Директор (завідувач)
12 Підготовка та поширення в закладі брошур, буклетів інших наочних матеріалів щодо прав працівників в сфері безпеки та гігієни праці Квітень – грудень Вихователь-методист, завгосп, старша м/с
13 Надання інформаційної допомоги щодо організації безпечної роботи працівників під час карантину, не допускаючи при цьому порушень трудового законодавства

 

Квітень –грудень Директор (завідувач), вихователь-методист
14 Впровадження програм навчання з питань охорони праці з урахуванням наявних та виникаючих потенційних виробничих ризиків пов’язаних з застосуванням нових форм організації праці Квітень – грудень Директор (завідувач)
15 Проведення постійної роботи із залучення працівників до процесу формування системи безпеки та здоров’я працівників на роботі Квітень – грудень Директор (завідувач)
16 Забезпечення працівникам вільного доступу до належних засобів правового захисту і справедливих та дієвих механізмів повідомлення та урегулювання спорів у разі настання випадків порушення законодавства з питань охорони праці Квітень – грудень Директор (завідувач)
17 Участь у проведенні конкурсу дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей» у 2023 році, відборі кращих робіт, визначенні та нагородженні переможців конкурсу Березень-квітень Вихователь-методист, вихователі

 

  Директор КЗДО № 72» КМР                                          Ірина Руденко                                                                                                           

ПАМ’ЯТКА

для працівників ЗДО № 72 під час роботи в умовах адаптивного карантину

            З метою стабільного та впорядкованого відновлення роботи та освітнього процесу в ЗДО після зняття карантинних обмежень, під час виконання посадових обов’язків обов’язково дотримуйтеся вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності та правил особистої гігієни!!!

ЗАХОДИ ІНФЕКЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ:

  1. При підвищеній температурі, появі кашлю, нежитю або ускладненні дихання негайно звертайтеся за медичною допомогою. Поява підвищеної температури, кашлю, ускладнення дихання можуть бути викликані респіраторною інфекцією або іншим захворюванням.
  2. Усі робочі поверхні (наприклад, столи, телефони, клавіатури, тощо) потрібно регулярно протирати дезінфікуючим засобом. Тому, що забруднення на поверхнях, які торкаються співробітники, є одним із основних джерел поширення інфекції.
  3. Частіше провітрюйте приміщення. Доступ чистого повітря на робочому місці перешкоджає розповсюдженню вірусів.
  4. Регулярно мийте руки з милом протягом 30-40 секунд або обробляйте їх спиртовмісним засобом. Якщо на поверхні рук є вірус, миття рук або їх обробка спиртовмісним розчином вб’є його.
  5. Дотримуйтесь дистанції. Тримайтесь від людей на відстані мінімум 1 метра, особливо, якщо у них кашель, нежить, підвищена температура. Кашляючи або чхаючи, людина, яка хворіє на респіраторну інфекцію, поширює навколо себе дрібні краплі, що містять вірус. Якщо ви перебуваєте занадто близько до такої людини, то можете заразитися при вдихання повітря.
  6. По можливості не чіпайте руками очі, ніс, рот. Торкаючись руками очей, носа або рота, можна перенести вірус з поверхні рук до організму.
  7. Дотримуйтесь правил респіраторної гігієни. При кашлі або чханні прикривайте рот і ніс серветкою або згином ліктя. Використану серветку відразу викидайте у контейнер для сміття. Це дозволяє запобігти поширенню вірусів. Якщо при кашлі або чханні прикривати ніс або рот рукою, мікроби можуть потрапити на ваші руки, потім на предмети або людей, яких ви торкаєтесь.                                                                                                                       

8.Не вживайте в їжу сирі продукти тваринного походження (м’ясо, птицю, рибу, яйця) або ті продукти, які не пройшли належну термічну обробку.

  1. Категорично уникайте будь-яких контактів з тваринами (бродячими котами, собаками, птахами, гризунами, кажанами).
  2. Якщо ви кашляєте або чхаєте – носіть маску.
  • Перед тим, як одягати маску, вимийте руки з милом або обробіть їх спиртовмісним розчином.
  • Одягніть маску так, щоб вона закривала рот і ніс без проміжків між обличчям і маскою.
  • Не торкайтеся маски під час використання, в разі дотику, обробіть руки спиртовмісним розчином або вимийте їх з милом.
  • Щойно маска матиме ознаки сирості, замініть її на нову, не використовуйте одноразової маски повторно.
  • Безпечно знімайте маску, торкаючись її тільки ззаду(не торкайтеся передньої частини маски).
  • Використану маску відразу викиньте у спеціальний контейнер.

НЕ ЗАЙМАТЕСЯ САМОЛІКУВАННЯМ! НЕГАЙНО ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО ЛІКАРЯ!