ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТІ 

Посилання на відеоматеріали наших педагогів можна переглянути ТУТ

КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

12 березня усі заклади дошкільної освіти були закриті на карантин через епідемію коронавірусу. Тож перед  педагогами постало питання, як забезпечити дітям дошкільного віку освітній процес у цей час. 
Міністерство освіти і науки України сформулювало рекомендації для керівників департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, керівникам закладів освіти всіх форм власності (листи МОН: від 11.03.2020 № 1/9-154, від 13.03.2020 № 1/9-161). 
Наказом від 16.03.2020 за № 406 передбачено організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID – 19 в закладах освіти, що функціонують на території України. 
Всім освітнім закладам було рекомендовано налагодити можливість отримувати освіту та спілкуватись з педагогами за допомогою Дистанційних технологій. 
Метою дистанційного навчання є надання освітніх послуг шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти. 
При запровадженні дистанційної роботи закладу дошкільної освіти керівником видано відповідний наказ «Про запровадження дистанційної роботи на період карантину». 
Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 211 та з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID 19 наказом по закладу дошкільної освіти запроваджується: 
  1. Дистанційна робота вдома педагогічним працівникам закладу освіти 
  2. Упродовж робочого часу, визначеного графіка, працівники зобов’язані: 
— виконувати обов’язки, передбачені трудовим договором,
— відповідати на дзвінки керівника;
— перевіряти електронну пошту та оперативно відповідати на листи; 
— організувати та проводити освітній процес за допомогою дистанційних технологій; 
— складати або корегувати плани роботи, готувати матеріали щодо роботи з батьками (презентації, рекомендації щодо організації розпорядку дня дитини та організації освітньої діяльності), 
— писати конспекти занять відповідно до програми розвитку дитини дошкільного віку; 
викладати матеріал під час скайп-конференцій, спілкування у групі по Viber,WhatsApp, через електронну пошту, надсилати опитування длябатьків тощо. 
На карантині опинились не лише діти, а й деякі батьки, тому вкрай важливо педагогам закладу дошкільної освіти підтримувати зв’язок із батьками, допомогти їм організувати найкращий садочок у себе вдома. 
Головне наше завдання в умовах карантину:
            Підтримувати
                        Допомагати
                                   Направляти
                                               Підказувати.
Згідно із частиною другою ст. 30 Закону України «Про освіту» заклад освітизабезпечує на своєму веб-сайті відкритий доступ до інформації та документів (освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніхкомпонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою, інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства). 

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

ДОШКІЛЬНИКАМ: РУХ, ГРА ТА СПІЛКУВАННЯ

 Як цікаво та з користю провести час разом з малюками під час вимушених карантинних заходів? Пропонуємоскористатись інформацією, як з користю організувати дозвілля малюків вдома та ознайомитись з рекомендаціями ЮНІСЕФ. 

ЯКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАПРОПОНУВАТИ ДОШКІЛЬНИКУ:

  • Стрибати, повзати, лазити, бігати, кататись, возити і тягати
  • Стрибати, повзати, лазити, бігати, кататись, возити і тягати
  • Вирізати, ліпити, малювати, конструювати, сортувати
  • Вільна гра (іграшки, будиночки)
  • Спостерігати, експериментувати, вирощувати
  • Навички самообслуговування, посильна домашня робота (важливо за щось відповідати)
  • Родинне читання та обговорення, самостійне слухання
  • Рольові ігри (кухар, лікар, вчитель тощо)
  • Настільні ігри, дидактичні, лабіринти
  • Спілкування з друзямителефоном/відеозв’язком

Міністерство освіти і науки України

запрошує батьків цікаво та з користю провести час разом з малюками

  1. РАЗОМ РОБІТЬ ЗАРЯДКУ

Сидячи вдома на карантині можна більше часу приділити дітям і навчити їх (та й себе) гарним Звичкам. Заняття фізичними вправами — одна з них. Тим паче, на час карантину спортивні та фітнес-зали закриті, а діти не відвідують заняття фізкультури. 

Наприклад, такі зарядки — під музику та з піснями – є на каналі «3 любов’ю до дітей»  

Насправді в Мережі можна знайти багато прикладів вправ для занять з дітьми. Є навіть веселі танцювальні вправи для дуже енергійних, як на англомовному ютуб-каналі «GoNoodle T GetMoving», та спокійніші на «CosmicKidsYоgа». Головне – бажання. 

  1. ДИВІТЬСЯ ЮТУБ-КАНАЛ «ЦІКАВА НАУКА» 
  2. ВЛАШТУЙТЕ «СІМЕЙНІ» 3DТУРИ МУЗЕЯМИ УКРАЇНИ 

Музеї України просто неба https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/ 

Національний музей природознавства: https://naturalhistory.si.edu/visit/virtual-tour  

ЮНІСЕФ

та Міністерство освіти і науки України

рекомендують кілька загальних порад для батьків

       Уже сьогодні вам слід відібрати та сховати половину іграшок: ніхто не знає, скільки це триватиме, але можливість час від часу діставати зі схованки «нову» іграшку вам дуже допоможе. Під час цієї вимушеної перерви намагайтеся підтримувати незмінність денного розпорядку. Насамперед це стосується повсякденних занять. Час підйому, прийому їжі, післяобіднього сну тощо мають бути звичними. Діти прагнуть передбачуваності; не менш важливою вона є і для їхніх піклувальників (довгий день з малюком пережити набагато простіше, якщо розбити його на коротші, більш «керовані» періоди). 

ВЕЛИКЕ НАГАДУВАННЯ: у дитячому садочку вашим дітям зазвичай дозволяють бути трохи бешкетливими під час ігор. Вам теж доведеться піти на такі «поступки»: дитина не зможе розслабитися та позбавитися від зайвої енергії, якщо їй доведеться весь час думати про створюваний нею безлад вдома, Нехай спільне прибирання та складання речей на місце після ігор увійде до звички. Діти також дуже добре знають це правило. 

Іграшки можна використовувати по-різному: наприклад, машинки можуть не тільки «їздити»: Їх можна сортувати за кольором, відправляти їх на «автомийку» тощо. Можна склеїти докупи кілька аркушів паперу та намалювати на них дороги і будинки — тоді ви отримаєте «місто», яким можна «Їздити». Це ж стосується й інших іграшок. 

Діти обожнюють співати та танцювати, особливо якщо ви приєднуєтеся до них! ОСЬ КІЛЬКА ІДЕЙ: 

  • Увімкніть музику та влаштуйте танцювальну вечірку. 
  • Співайте розвиваючі дитячі пісні.
  • Грайте в шаради: імітуйте різних тварин рухами та голосом і пропонуйте дітям відгадати, що це за тварина. Грайте по черзі. Зробіть музичні інструменти: переверніть каструлі та відра догори дном, використовуйте дерев’яні ложки. Можна, наприклад, зробити маракаси, насипавши рис у порожні пляшкичи пластикові контейнери. 

Давайте заспокоїмося. Кожного дня дітям (і вам також потрібен період спокою. Це – слушний момент для того, щоб розслабитися та «підзарядити батарейки». Ось кілька ідей. 

Почитайте щось разом чи окрема (малюки, які ще не вміють Читати, можуть гортати книжки і описувати те, що вони бачать на ілюстраціях). Уявіть це! Перед читанням книги, разом з дитиною «пройдіться по картинкам», перегляньте ілюстрації. Можливо, ваша дитиназможе переповісти історію, користуючись виключно побаченими картинками.  Використовуйте розмальовки, разом складайте пазли чи будуйте щось з кубиків. 

Грайтеся в «дочки-матері» з використанням м’яких іграшок, ляльок, а також машинок і кухонних предметів. Стікери на папері: ви можете намалювати на аркушах паперу різні форми, літери Чи цифри, а дитина з’єднуватиме їх за допомогою стікерів. Скотч на папері: ви можете нарізати клейку стрічку на маленькі Шматочки, а дитина наклеюватиме їх на папір (дорослим це може здатися нудним, проте малюки обожнюють це заняття). 

Руxаймося! Діти звикли багато рухатися — врешті-решт, це їм просто необхідно! Їм потрібно шуміти, бігати, стрибати і таке інше. Це можна робити як вдома, так і на вулиці. Ось кілька ідей. 

Грайтеся в «Гарячу лаву»: розкидайте по підлозі диванні подушки і уявіть, що підлога – це потік розпеченої лави. Дитина може переповзати, переходити чи перестрибувати з подушки на подушку. Використовуйте покривало як парашут (розкрийте покривало над головою, а потім повільно опустіть на підлогу). Граючись з немовлятами, накривайте та розкривайте їх простирадлом, граючись в «ку-ку». Використовуючи простирадла, ковдри, подушки, стільці і таке інше, збудуйте фортецю. Не поспішайте, нехай головними «будівельниками» будуть діти. Ваша фортеця не обов’язково має бути красивою, головне — безпечною! 

  • Зробіть «смугу перешкод» з меблів, подушок та іграшок. 

Малюки дуже люблять виклики, особливо коли стають сильнішими та більш скоординованими. Запитайте: «Ти можеш підняти одну ногу? А доторкнутися руками до колін?» 

Використання назв частин тіла під час такої гри допоможе дитинінавчатися, а також показати вам усе, на що здатне її тіло, що росте. Грайтеся з ліхтариком: чи зможе дитина дострибнути до плями світла? Чи зможе вона дотягнутися до такої плями на стіні? Після таких вправ діти самі хочуть взяти ліхтарика у руки — звісно, не відмовляйтеся! Ліхтарики займають їх на доволі тривалий час. Грайтеся в «Мисливця за кольорами». Запропонуйте дитині знайти у помешканні три сині речі, скласти їх докупи, а потім повернути на місце. Повторюйте вправу з різними кольорами. 

Не давайте дітям нудьгувати!

  • Пластилін — відмінний матеріал, адже діти проявляють свою творчість, зміцнюють руки та розвивають дрібну моторику. 
  • Помпони. З помпонами можна грати в різні ігри, наприклад, поєднувати кольори. • Порожня ванна, заповнена м’якими іграшками. Ігри з улюбленими м’якими іграшками дитини можуть принести багато радості. Просто заповніть ванну іграшками та посадіть туди дитину. 
  • Істівна фарба для пальців: Все, що вам потрібно, це мука, вода та харчовий фарбник: налийте 1 склянку холодної води та висипте 1 склянку муки у каструлю. Поступово додайте 3 склянки окропу та доведіть суміш до кипіння. Дайте їй Вистигнути, розділіть на кілька частин та додайте харчові барвники. Нанизуйте намистини на нитку, щоб зробити прикраси. Якщо у вас немає бісеру, зробіть прикраси або змійки з макарон-пір’їн чи ріжок. Можна також пофарбувати макарони.
  • Купання! Зберіть машинки, фігурки солдатиків, ляльки, дрібних Звірят тощо та покладіть їх у раковину. Заповніть її мильною водою. Поряд приготуйте ємність з чистою водою ДЛЯ полоскання. «Викупайте» іграшки, сполосніть їх та висушіть рушником. Окрім веселощів, ця діяльність навчить вашого малюка певного порядку дій: з часом він має робити це самостійно під доглядом батьків. 
  • Картонні коробки. Якщо у вас немає — обов’язково придбайте таку коробку. Цікаво, наскільки діти полюбляють гратися з такими простими речами! З коробки можна побудувати фортецю, обмалювати її, обклеїти наліпками чи різними картинками, Вирізаними зі старих журналів. Для фантазії меж не існує. 
  • Кільця з сухих сніданків + спагеті. Візьміть пластилін, зліпіть 3 нього кульку та вставте у неї кілька довгих макарон. Запропонуйте малюкові нанизати на спагеті кульки з сухих сніданків. А якщо вони різнокольорові, то це додасть грі певного навчального елементу (групування різних кольорів).
  • Перевдягання та рольові ігри. Знайдіть вдома різноманітний Одяг, прикраси та інший реквізит. Запропонуйте вашому малюку стати лікарем, пожежником, ветеринаром, фермером, астронавтом і таке інше. Дозвольте дитині брати ваші головні убори, шарфи, рукавички та взуття. Допомагайте їм 3 пошуком необхідних матеріалів. Створення спогадів. Придбайте два примірники одного і того ж журналу – бажано глянцевого, з великою кількістю фотографій. Краще за все вибрати тематичний журнал: дозвілля, машини, природа, домашні улюбленці тощо. Потім дайте дітям ножиці (якщо вони вміють ними користуватися), клей та аркуші паперу такого ж розміру з тим, щоб вони створювали власні «спогади». Дайте дитині свій телефон чи планшет і знайдіть в Youtube ролики «як просто намалювати … покрокова інструкція». У такий спосіб вони зможуть навчитися малювати єдинорогів, собак, фрукти і таке інше. 

Долучайте дітей до «справжньої» роботи Однією з найулюбленіших дитячих ігор є допомога вам у виконанні справжніх справ. Ось кілька ідей. 

  • Подумайте, чи зможе дитина допомогти вам з приготуванням їжі, накриванням на стіл і таке інше
  • Сортування чи складання білизни. Особливо захопливими для дитини є ігри зі шкарпетками (навіть якщо вони чисті та вже спаровані). Залучайте їх до прибирання чи складання речей (наприклад, скласти взуття у шафку чи сховати рулони туалетного паперу в комод). Ці завдання можуть бути доволі важкими для малюків, які щойно навчилися ходити, проте їм все одно буде цікаво. Більше того, ця діяльність покаже їм цінність співпраці.
  • Запропонуйте дитині приготування «істівної веселки». Підберіть Для цього різні корисні продукти за кольорами: жовті банани, , червоні та зелені яблука, апельсини і таке інше. Нехай дитина вибере, що вона їстиме наступне, і поговоріть про різні «істівні» кольори. Який колір є найсмачнішим? 

І, наостанок, традиційне:

БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!

 

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

На час карантину в нашому закладі дошкільної освіти № 72 м. Кривого Рогу запроваджується дистанційне навчання!
Цього тижня з 16.03 по 20.03 згідно навчальних планів і теми тижня «Взаємини в
родині», ми рекомендуємо Вам поглибити знання дітей про сім’ю, її склад, про право жити в родині, у своїй оселі разом з батьками і бути рівноправними членами сім’ї. Це допоможе виховати любов, повагу та шану до батьків та інших членів родини, бажання піклуватися про них.

Сьогодні 16 березня:

Прочитайте дитині:
Зупинись, моя дитино, і подумай-но хвилину:
Що таке для нас сім’я? Слово, де живе сім «Я»?
Чи це мало, чи багато – брат, сестричка, мама, тато?
Ще й дідусь, бабуся рідна й ти, дитинонька привітна.
Запитайте: Що таке сім’я? Як м ставимося один до одного?
Пограйте у гру: «Хто я?». Дитині необхідно назвати себе по відношенню до інших
членів родини: Хто ти для мами, тата? Хто для бабусі, дідуся? А до сестри (брата)?
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!
————————————————————————————————————————
ВІВТОРОК, 17 березня:
РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо продовження теми тижня «Взаємини в родині»
Пограйте у гру: «Скажи, який?». Запропонуйте дати характеристику членам своєї
родини, пояснити які вони.
Мама (яка?) – добра, ніжна, лагідна, люба, дорога, дбайлива…
Тато (який?) – рідний, розумний, сильний, працьовитий, суворий…
Бабуся – дорога, ласкава, мудра, мила, хазяйновита…
Дідусь – мудрий, сивий, старий, працьовитий…
Прочитайте дитині:
Прихились, моя мамусю, прихились близенько, –
Я скажу тобі на вушко: «Ти моя рідненька!
І миліша ти для мене за усіх на світі,
І тебе я буду завжди берегти й любити»
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!
————————————————————————————————————————
СЕРЕДА, 18 березня:
РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо продовження теми тижня «Взаємини в родині»
Поясніть дитині, що у сім’ї всі люблять дітей без якихось особливих причин. Дорослі
завжди намагаються зробити своїй дитині щось приємне: купують іграшки, пестять,
доглядають, відвідують із ними зоопарк, ігрові майданчики, виставки.
Запропонуйте дитині таку гру «Куди і з ким іду». Ви починаєте фразу, а діти її
закінчують.
До дитсадка (із ким?) — із мамою.
До магазину (із ким?) — із бабусею.

До зоопарку (із ким?) — із татом.
На риболовлю (із ким?) — із дідусем.
На стадіон (із ким?) — із братом.
На виставку (із ким?) — із сестрою.
На прогулянку (із ким?) — із песиком та ін.
Гра-пантоміма «Уяви та покажи».
За допомогою рухів покажіть дитині різні родинні обов’язки, а дитина має відгадати хто це і
що робить.
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!
————————————————————————————————————————
ЧЕТВЕР, 19 березня
РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо продовження теми тижня «Взаємини в родині»
Пальчикова гра «Моя сім’я»
Оцей пальчик – мій дідусь,
А цей пальчик – то бабуся.
Оцей пальчик – мій татусь,
А цей пальчик – то матуся.
А цей пальчик – буду Я
Ось і вся моя… Сім’я!
Запитайте у дитини: Як один до одного ми звертаємося в сім’ї?
(В сім’ї один одного називають лагідно, ніжно, тому що один одного люблять)
Пограйте в гру, яка називається «Скажи лагідно». Називайте слово, а діти повинні
назвати це ж слово, але тільки лагідно.
Наприклад: «Мама — матуся…(мамуля)»;
Тато — таточко, татусь;
Донька — донечка, доня;
Син — синок, синочок;
Сестра — сестричка;
Брат — братик;
Бабуся — бабусенька;
Дід — дідусь, дідусю
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!
————————————————————————————————————————
П’ЯТНИЦЯ, 20 березня
РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо продовження теми тижня «Взаємини в родині»
Причитайте дитині вірш А. Костецького «Про дорослих».
Ніколи і нізащо дорослим не позаздрю!
На них дивитись — просто сміх.
Скажіть: хіба життя у них, коли нічого в світі не можна їм робити?!
Не можна їм на дерево, хоч це і дуже просто, аж на вершечок здертися.
Адже вони — дорослі…
Не можна грати у футбол на вулиці завзято і, у вікно забивши гол, через паркан тікати.
Та й серед парку, по траві, босоніж, без сорочки не можна погасати їм.
Адже вони — дорослі!..
А я? Як тільки я схотів — м’яча ганяв аж п’ять годин, тоді на клен собі заліз,
Сховався в теплім листі, сидів і позирав униз, ще й, наче шпак, посвистував,

А потім бігав по траві та в ній метеликів ловив.
Оце життя — хороше!
Не те, що у дорослих…
Та ще скажу по честі, щоб ви про все вже знали:
Дорослим можна дещо, хоч дуже й дуже мало.
Ну, з’їсти пуд морозива дозволено дорослому.
Ну, можна, скільки влізе, дивитись телевізор.
Ну, можна ще не спати і цілу ніч читати.
Але хіба ж то здасться така дрібниця щастям?..
Тому ніколи і ніде дорослим я не заздрю,
Бо я дорослим буду теж, а він малим — нізащо!
Потім запитайте:
 Перелічіть, чого не можна робити дорослим?
 А що дорослим дозволено?
 Як ти гадаєш, чому хлопчик не заздрить дорослим?
 Поміркуй, чи можуть дорослі знову стати малими?
 А навпаки?
На завершення запропонуйте дитині «гімнастику для язичка»,
а саме – чистомовки «Моя сім’я»
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!

Зустрінемося наступного тижня!


25.03.2020
ЛЮБЛЯЧИМ БАТЬКАМ!
ВІД ПЕДАГОГІВ ЗДО № 72 м. Кривого Рогу!
#займітьдитинуначаскарантину
ВСІМ ДОПОМАГАТИ – ВІРНИХ ДРУЗІВ МАТИ
Пограйте з нею у гру «Добре — погано»
Ви читаєте речення, а діти називають, добре це чи погано:
Хлопчик ударив котика. (погано)
Посварилися друзі. (погано)
Михайлик допоміг своєму братикові. (добре)
Тимур відібрав іграшку в Іванка. (погано)
Дівчинка поділилася цукеркою. (добре)
Запитайте: «А чи хочеться тобі стати добрим чарівником?
Тоді треба придумати добрий вчинок!

26.03.2020
Корисні поради психолога ЗДО № 72 м. Кривого Рогу Білоусової О.В.
Карантин триває… Дорослі усе більше занепокоєні. Дітина на підсвідомості все це відчуває. У нашому житті з’явилися чинники, що становлять соціально-психологічну небезпеку для дитини.

  • До таких чинників належать:
  • надмірний галас;
  • жорстка регламентація буття;
  • надмірна опіка;
  • зловживання оцінками як «батогом і пряником»;
  • демонстрація батьками своєї влади над дитиною;
  • позбавлення її права вибору та можливості усамітнитися на певний час;
  • переважання зауважень і негативних суджень на його адресу над позитивними
    висловлюваннями;
  • невміння вибачатися перед дитиною за свої помилки й недоречності;
  • невсипущий контроль.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЛЮБЛЯЧИМ БАТЬКАМ: Під час спілкування з дитиною намагатися
уникати будь-яких форм психологічного насилля:
 погроз, принижень, образ, надмірних вимог, заборони на поведінку та переживання,
 негативного оцінювання,
 покараннь, відмови у прихильності;
 втрати довіри до себе або когось зі значущих людей, тривожності, депресії,
агресивності;
ПОГРАЙТЕ З ДИТИНОЮ! Наприклад, у таку гру для зняття стресу та тривоги в дитини
дошкільного віку (за матеріалами С. Ройз)
«КРАПЕЛЬКА ФАРБИ»
Для зняття напруження, для розслаблення, трансформації фіксації на одному переживанні,
стані, події. Крапаємо акварельною фарбою у воду, розглядаємо візерунки на воді,
спостерігаємо за тим, як розчиняється фарба. Буде добре, якщо потім з дитиною
протанцювати, прожити пластикою тіла рух фарби у воді. Нехай дитина своїм тілом покаже рух хвиль акварельки.
Наприкінці запропонуйте дитині переглянути мультфільм «Квіти дружби».
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!

27.03.2020
НАСТІЛЬНИЙ ТЕАТР «ГУСИ-ЛЕБЕДІ» — Показ казки за твором Наталі Забіли

#займітьдитинуначаскарантину
Люблячим батькам! Від педагогів ЗДО № 72 м. Кривого рогу
ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Цього тижня з 30 березня по 03 квітня 2020 року згідно навчальних планів і теми
тижня «Бережи себе, малюк», ми рекомендуємо Вам сформувати у дітей поняття про те, що кожна людина є часткою навколишнього світу, поглибити їх знання про небезпечні ситуації та явища. Це допоможе виховати обережність, дбайливе ставлення до природного довкілля і власного здоров’я.
А ми, педагоги ЗДО № 72 м. Кривого Рогу, сприятимемо розкриттю цієї теми!
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!
________________________________________________________________________________
#займітьдитинуначаскарантину
Люблячим батькам! Від педагогів ЗДО № 72 м. Кривого рогу
31 березня 2020 року згідно навчальних планів і теми тижня «Бережи себе, малюк»,
ми рекомендуємо Вам добірку відео-матеріалів , які допоможуть навчити діток піклуватися
про власне здоров’я!
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!

ВИВЧАЄМО ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ
06 квітня 2020 р.
#займітьдитинуначаскарантину
ЛЮБЛЯЧИМ БАТЬКАМ! ВІД ПЕДАГОГІВ ЗДО № 72 М. КРИВОГО РОГУ!
Із дитинства малюк починає цікавитися загадковим світом і таємницями безмежного
Космосу. Задоволення цієї потреби стимулює інтелектуальну активність, пошукову
діяльність особистості.
«ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ» — такою є тема тижня з 06 по 10 квітня 2020 року згідно
навчальних планів. Метою нашої роботи буде активізація знання дітей про Всесвіт,
космічний простір. Наші педагоги впродовж всього тижня надаватимуть малятам
елементарні знання та уявлення про рідну планету Земля та її супутник Місяць, про Сонце і його роль в житті. З’ясуємо поняття «Космос» як простір за межами планети Земля та «Сонячна система». Нашим завданням буде також виховання почуття прекрасного, захоплення красою зоряного неба, розвиток пізнавальних здібностей дітей, їхнього прагнення до посильного пізнання безкраїх космічних просторів. Розпочати подорож у незвідану далеч можна з перегляду кадрів відеозйомки Землі
з космосу, здійсненої Космічним центром Джонсона НАСА https://youtu.be/TGBQazOQfoE
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!

СВЯТО ПАСХИ НЕДАЛЕЧКО
13 квітня 2020 р.
#займітьдитинуначаскарантину
Люблячим батькам! Від педагогів ЗДО № 72 м. Кривого рогу
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Настає черговий тиждень нашої з Вами дистанційної роботи (13.04 – 17.04)
Свято Пасхи недалечко,
Люди звичай бережуть:
Розмальовують яєчка,
Пишні пасочки печуть
Згідно навчальних планів ми рекомендуємо Вам ознайомити дітей з народними
традиціями святкування Великодня в Україні, розкрити цінність і символіку унікального витвору української культури – писанки. А ми допоможемо Вам виховувати у малюків почуття поваги до культурних скарбів свого народу.
ЗАУВАЖТЕ, що найкращий спосіб відзначення ВЕЛИКОДНЯ − добрі вчинки, світлі думки, єднання з родиною. Про сутність величного свята дивіться розповідь «Великдень іде – благу вістку несе»
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!
——————————————————————————————————————————————
ПРО ЩО ГОВОРИТЬ ПИСАНКА
15 квітня 2020 р.
#займітьдитинуначаскарантину
Люблячим батькам! Від педагогів ЗДО № 72 м. Кривого рогу
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Покажіть дітям різні види писанок. Режим доступу: https://goo.gl/2oSoTA («Про що говорить писанка» веб-сайт обласної бібліотеки для дітей).
• Запитайте, що діти дізналися про писанку?
• Як її виготовляють?
• Звідки походить назва? / Чому її так називають?
ВИГОТОВЛЕННЯ ПИСАНКИ
Запропонуйте дітям спробувати виготовити писанку власноруч. Разом з дитиною Ви
самостійно можете обрати варіанти для створення писанки:
1. Найпростіший спосіб – створення писанки за допомогою вареного яйця і фломастерів/маркерів.
2. За традиційною восковою технологією, бажано, щоб це була спільна робота батьків із дітьми 
3. Створення писанки методом декупаж 
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!

__________________________________________________________________________
РОЗМАЛЮЮ ПИСАНКУ…
17 квітня 2020 р.
#займітьдитинуначаскарантину
Люблячим батькам! Від педагогів ЗДО № 72 м. Кривого рогу
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
ПРОВЕДІТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ, яким розчином найкраще пофарбувати крашанку
Приготуйте варені яйця та банки із натуральними відварами та розчинами, які можна
використати для фарбування крашанок. Занурте яйця в різні розчини та відвари, залишіть на добу в рідині й наступного дня зробіть висновки, які з цих рідин найкраще використовувати для виготовлення крашанок.
1. Гарячий відвар цибулі (окріп).
2. Натуральний сік із моркви.
3. Розведену у гарячій воді куркуму.
4. Натуральний сік із червоного буряка.
РОБИМО ВИСНОВКИ, що для фарбування яєць такі барвники краще використовувати, ніж штучні, бо вони не шкодять нашому здоров’ю.
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!

Привітайтеся з дітьми за допомогою вірша:
Ви сьогодні пробудились,
Мамі зранку усміхнулись?
Діток радо я вітаю!
Настрій кожен гарний має?

ВЕЛИКОДНІ ІГРИ З КРАШАНКАМИ

Запропонуйте учням побавитися в цікаві ігри, які можна показати друзям на вулиці, коло будинку, щоб Великодні свята пройшли весело.
Гра «Навбитки» Один тримає в руці крашанку, носком догори, а другий б’є носком свого яйця. Потім б’є другий по кушці, тобто із протилежного кінця. Чия крашанка розіб’ється з обох кінців, той програв: він віддає свою крашанку тому, хто виграв.
Гра «В котка» Діти котять яйця одне за одним, намагаючись котити так, щоб попасти своєю крашанкою в крашанку іншої дитини. Правила: хто частіше попадає, той більше виграє.
Гра «Хованки» Кладуть кілька шапок, під одну з них крашанку; хто відгадає, під котрою з шапок є крашанка, той виграє, а не відгадає – програв.
Гра «Прокоти в ворітця» Діти перед початком гри кладуть у шапку по одній крашанці, потім на рівній ділянці ставлять ворітця із вербових гілочок, розміром у три крашанки. Відходять від ворітець на три кроки і стараються прокотити свої крашанки у ворітця. Виграє той, хто перший прокотить свою крашанку через ворітця, він же забирає крашанки із шапки. Гра «Дзиґа» Учасники гри по команді розкручують крашанки. Чия крашанка довше крутиться, той виграє і забирає обидві крашанки.

ІХ. Пальчиковий театр «Писанка»
• Запропонуйте дітям пограти у пальчиковий театр з писанок, використовуючи слова:
Я є писанка. Мене розмалювали різними візерунками І занурили у різні фарби.
Я є крапанка. На мене наносили крапки воском І опускали у фарбу.

Я є крашанка. Мене розмалювали в один колір.
Я є дряпанка. Мене пофарбували в один колір, Голкою видряпали візерунки
Я є мальованка. Мене виточили з дерева І розмалювали.

Рефлексія • Попросіть дітей розповісти про свої враження від заняття писанкарством. Що учням
сподобалося, що було надто складно зробити? Що першокласники зможуть використати вдома під
час підготовки до святкування Великодня?

ЗЕМЛЯ – НАШ ДІМ
21 квітня 2020 р.
#займітьдитинуначаскарантину
Люблячим батькам! Від педагогів ЗДО N72 м. Кривого Рогу!
Згідно навчальних планів з 21 по 24 квітня тема тижня:
НАША ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ
Нашим завданням буде: систематизувати і поглибити уявлення дітей про планету Земля; розширювати знання про різноманітний рослинний і тваринний світ на планеті; про причинно-наслідкові зв’язки та процеси у природі. А найголовніше, виховувати любов та бережливе ставлення до планети Земля.
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ І ЗАПРОШУЄМО У ПОДОРОЖ:

ДРУЖБА – ВЕЛИКА СИЛА!
04 травня 2020
#займітьдитинуначаскарантину
Люблячим батькам! Від педагогів ЗДО № 72 м. Кривого Рогу
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Цього тижня з 04 по 08 травня згідно навчальних планів поговоримо про дружні
відносини. Тема тижня звучить так: «Дружба – велика сила!»
ДРУЖБА – це коли люди хочуть бути разом, коли разом їм цікаво і весело, коли люди не сваряться, не ображають один одного, коли завжди допомагають, особливо в біді,  вміють пробачати. Нашим з Вами завданням буде розширення уявлення  дітей про дружбу, товаришування, дружні взаємини між людьми, розвиток свідомого прагнення жити в мирі, усвідомлення важливості мирного співіснування.
У нашому садочку «Капітошка» всі дружать між собою! Звичайно, всі діти різні і не
схожі між собою, але між ними так багато спільного! 
«Капітошка» – дитсадок,
Він виховує діток:
Один одного любити,
Між собою всім дружити.
Малесеньких не ображати,
Старшим всім допомагати.
Так навчає всіх діток
«Капітошка» дитсадок!
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!
——————————————————————————————————————
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «ДРУЖБА»
05 травня 2020
#займітьдитинуначаскарантину
Люблячим батькам! Від педагогів ЗДО № 72 м. Кривого Рогу
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Сьогодні ми разом з Вами і Вашими дітками займемось фізкультурою!
Інструктор фізкультури Зубенко І.П. пропонує!
Фізкультхвилинка «Дружба»:
Діти (або дитина і дорослий) стають парами, обличчям один до одного і промовляють:
Я – твій друг, і ти – мій друг (показують один на одного)
І навколо друзі (розводять руками)!
В мене – ніс і в тебе –  ніс (торкаються спочатку свого носика, а потім товариша)
Плеснемо в долоні(плескають в долоні)!
В мене –  щічки, в тебе – щічки (погладжують щічки свої, а потім товариша)
Гарні та гладенькі!
Я – твій друг, і ти – мій друг!
Друзі ми рідненькі! (обіймаються)
Таку веселу фізкультхвилинку можна повторювати кілька разів на день у будь-який час!
БАЖАЄМО ПРИЄМНИХ ХВИЛИН СПІЛКУВАННЯ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ!

КАРАНТИН – не перешкода для діяльності. Для Вас ми працюємо без упину! 
ШАНОВНІ БАТЬКИ! Ми пропонуємо відкрити нові можливості разом із нами.
За допомогою наших розробок, у Вас є нагода зайнятися розвитком дитини під час
карантину. 

ДИВІТЬСЯ БЕЗЛІЧ ЦІКАВИНОК У НАШИХ РУБРИКАХ!

Додаток до наказу: