Мовленнєвий розвиток дітей через театрально-ігрову діяльність

В ІІ молодшій групі «Калинка» вихователь Моргуненко І.В. проводила заняття з мовленнєвого розвитку через театрально-ігрову діяльність за мотивами казки «Рукавичка».

         Показ різних видів театру: пальчикового, настільного, лялькового, театру іграшок перетворився для маленьких артистів на справжнє свято, вони почувалися самостійними, впевненими у собі. Заохочуючи дітей до ігор за сюжетом літературного твору, педагог розвиває мову малюків, пам’ять, мислення, адже казка стимулює творчу уяву, дарує радість спілкування з улюбленими героями.

         Також театралізована діяльність дозволяє дитині вирішувати проблемні ситуації опосередковано від імені якогось персонажа. Вона є джерелом розвитку почуттів, спосіб залучення до духовного багатства, вчить доброти, чуйності.