Сьогодні на базі нашого закладу відбулося засідання методичного об’єднання вихователів середніх груп закладів дошкільної освіти Довгинцівського району, темою якого було «НАЛАГОДЖЕННЯ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ ВИХОВАНЦІВ». Формат проведення: відеозв’язок через Viber.
ПРОГРАМА
засідання районного методичного об’єднання
Час | План засідання | Форма проведення | Форми узагальнення набутих знань | Відповідальний |
Організаційний блок |
||||
9.15-9.25 | Реєстрація учасників, ознайомлення з темою та планом засідання.
|
Виступ
|
Філіпова К.М
керівник РМО, вихователь-методист ЗДО № 204 |
|
Нормативно-методичний блок |
||||
9.30-
9.40 |
Значення та правовий супровід партнерської взаємодії з батьками вихованців. | Презентація | Опитування учасників | Філіпова К.М.
вихователь-методист ЗДО № 204 |
Навчально-практичнийблок |
||||
9.40-
10.00
|
Створення умов для підвищення педагогічної культури батьків;
Методика організації партнерської взаємодії;
Форми спільної роботи вихователів і батьків. |
Презентація
|
Зворотній зв’язок | ЯблоновськаО.М. вихователь-методист
ЗДО № 72 |
10.00-10.05 | Створення відеоматеріалів для роботи з батьками: сучасні виклики | Презентація та майстер-клас для вихователів | Розповідь про досвід роботи вихователя, практичні поради | Павленко І.М. вихователь
ЗДО № 72
|
10.05-
10.10 |
Методичні рекомендації вихователям щодо партнерської взаємодії з батьками вихованців | Презентація | Обмін думками | Яблоновська О.М. вихователь-методист
ЗДО № 72 |
Підсумковий блок |
||||
10.10 -10.15 | Підведення підсумків засідання методичного об’єднання
|
|
Обмін думками | Філіпова К.М
керівник РМО, вихователь-методист ЗДО № 204 |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ВИХОВАТЕЛЯМ ЩОДО НАЛАГОДЖЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН З РОДИНАМИ ВИХОВАНЦІВ
- Будувати партнерські взаємовідносини необхідно на основі таких ідей-принципів:
- створення атмосфери загальних інтересів;
- сприяння підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, а також питань навчання і виховання дошкільнят;
- залучення батьків до співпраці у створенні належних умов для життєдіяльності та розвитку дітей;
- всебічне вивчення становища, статусу родини та моделі взаємодії з ними для здійснення диференційованого підходу;
- залучення батьків до активної участі в заходах, що проводяться в дошкільному закладі, формування в них відчуття приналежності до колективу дитячого садка як однодумців і спільників;
- формування усвідомленого розуміння батьками своєї відповідальності за максимальне забезпечення дитині повноцінного життя в майбутньому.
- Відмовитися від чинників, які негативно впливають на організацію ефективної взаємодії із сім’ями, а саме:
- надмірна вимогливість до батьків;
- навіювання батькам негативного образу дитини;
- невпевненість вихователя у своїй правоті;
- невміння вихователя поглянути на ситуацію з позиції батьків.
- критична налаштованість вихователя стосовно батьків.
БАЖАЄМО УСПІХІВ!