Співпрацюємо з батьківською громадою

Сьогодні на базі нашого закладу відбулося засідання методичного об’єднання вихователів середніх груп закладів дошкільної освіти Довгинцівського району, темою якого було «НАЛАГОДЖЕННЯ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ ВИХОВАНЦІВ». Формат проведення: відеозв’язок  через Viber.

 

ПРОГРАМА

засідання районного методичного об’єднання

Час План засідання Форма проведення Форми узагальнення набутих знань Відповідальний

Організаційний блок

9.15-9.25 Реєстрація учасників, ознайомлення з темою та планом засідання.

 

Виступ

 

 

 

  Філіпова К.М

керівник РМО, вихователь-методист

ЗДО № 204  

Нормативно-методичний блок

9.30-

9.40

Значення та правовий супровід партнерської взаємодії з батьками вихованців. Презентація Опитування учасників  Філіпова К.М.

вихователь-методист

ЗДО № 204  

Навчально-практичнийблок

9.40-

10.00

 

Створення умов для підвищення педагогічної культури батьків;

 

Методика організації партнерської взаємодії;

 

Форми спільної роботи вихователів і батьків.

Презентація

 

  

Зворотній зв’язок ЯблоновськаО.М. вихователь-методист

ЗДО № 72

10.00-10.05 Створення відеоматеріалів для роботи з батьками: сучасні виклики Презентація та майстер-клас для вихователів Розповідь про досвід роботи вихователя, практичні поради Павленко І.М. вихователь

ЗДО № 72 

 

10.05-

10.10

Методичні рекомендації вихователям щодо партнерської взаємодії з батьками вихованців Презентація Обмін думками Яблоновська О.М. вихователь-методист

ЗДО № 72 

Підсумковий блок

10.10 -10.15 Підведення підсумків засідання методичного об’єднання

 

 

 

Обмін думками  Філіпова К.М

керівник РМО, вихователь-методист

ЗДО № 204  

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ВИХОВАТЕЛЯМ ЩОДО НАЛАГОДЖЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН З РОДИНАМИ ВИХОВАНЦІВ

  1. Будувати партнерські взаємовідносини необхідно на основі таких ідей-принципів:
  • створення атмосфери загальних інтересів;
  • сприяння підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, а також питань навчання і виховання дошкільнят;
  • залучення батьків до співпраці у створенні належних умов для життєдіяльності та розвитку дітей;
  • всебічне вивчення становища, статусу родини та моделі взаємодії з ними для здійснення диференційованого підходу;
  • залучення батьків до активної участі в заходах, що проводяться в дошкільному закладі, формування в них відчуття приналежності до колективу дитячого садка як однодумців і спільників;
  • формування усвідомленого розуміння батьками своєї відповідальності за максимальне забезпечення дитині повноцінного життя в майбутньому.
  1. Відмовитися від чинників, які негативно впливають на організацію ефективної взаємодії із сім’ями, а саме:
  • надмірна вимогливість до батьків;
  • навіювання батькам негативного образу дитини;
  • невпевненість вихователя у своїй правоті;
  • невміння вихователя поглянути на ситуацію з позиції батьків.
  • критична налаштованість вихователя стосовно батьків.

БАЖАЄМО УСПІХІВ!