НА 2019-2020  навчальний рік

 ГРУПА РАННЬОГО ВІКУ №1

Група № 1

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

 

ЗІРОЧКА

900-910

Художньо-естетичний розвиток (музичне)

Сенсорний розвиток

Здоров’я та фізичний розвиток 910

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

Художньо-естетичний розвиток (ліпл/апл)

920-930

Здоров’я та фізичний розвиток

Художньо-естетичний розвиток (малювання)

 

Ознайомлення з соціумом 930

Ознайомлення з природним довкіллям

Художньо-естетичний розвиток (музичне) 915

940-950

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

 

 

 

 

кількість занять

на тиждень

навчальне

навантаження

на тиждень на дитину

9*

 

1,2**

 

ГРУПА РАННЬОГО ВІКУ № 2

Група № 2

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

 

СОНЕЧКО

900-910

Здоров’я та фізичний розвиток

Сенсорний розвиток

Здоров’я та фізичний розвиток

Художньо-естетичний розвиток (малювання)

 

Художньо-естетичний розвиток (музичне)

920-930

Художньо-естетичний розвиток (музичне)

Художньо-естетичний розвиток (ліпл/апл)

Ознайомлення з соціумом

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

Ознайомлення з природним довкіллям

940-950

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

 

 

 

 

кількість занять

на тиждень

навчальне

навантаження

на тиждень на дитину

9*

 

1,2**

 

ГРУПА МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ № 4

Група № 4

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

 

СУНИЧКА

900-915

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

Художньо-естетичний розвиток (музичне)

Логіко-математичний розвиток

Художньо-естетичний розвиток (музичне)

Здоров’я та фізичний розвиток

925-940

Художньо-естетичний розвиток (малювання)

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

Здоров’я та фізичний розвиток 925-940

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Художньо-естетичний розвиток (ліпл/апл)

950-1005

 

Ознайомлення з соціумом

Психологічна година 1510

Ознайомлення з природним довкіллям

 

 

 

Гуртки

 

Казкарик 1500

Хореографія 1515(ДП)

 

Хореографія 1515(ДП)

Казкарик 1500

 

 

 

 

кількість занять

на тиждень

навчальне

навантаження

на тиждень на дитину

11 (13)**

 

3,3**

 

ГРУПА МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ № 7

Група № 7

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

 

СОНЯЧНИЙ ВІНОЧОК

900-915

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

Ознайомлення з соціумом

Логіко-математичний розвиток

Ознайомлення з природним довкіллям

Художньо-естетичний розвиток (ліпл/апл)

925-940

Художньо-естетичний розвиток (малювання)

 

Художньо-естетичний розвиток (музичне) 920

Здоров’я та фізичний розвиток  945

Художньо-естетичний розвиток (музичне) 920

Здоров’я та фізичний розвиток

950-1005

 

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

Психологічна година 1010

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

Гуртки

 

Хореографія 1515(ДП)

 

 

 

 

Хореографія 1515(ДП)

Казкарик 1540

 

 

 

 

 

Казкарик 1500

кількість занять

на тиждень

навчальне

навантаження

на тиждень на дитину

11 (13)*

 

3,3**

 

ГРУПА СЕРЕДНЬОГО  ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ №3

Група № 3

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

 

ЦУКЕРОЧКА

900-920

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

Здоров’я та фізичний розвиток

Логіко-математичний розвиток

Ознайомлення з природним довкіллям

Ознайомлення з соціумом

930-950

Художньо-естетичний розвиток (музичне) 935

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

Художньо-естетичний розвиток (ліпл/апл)

Художньо-естетичний розвиток (малювання)

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

1000-1020

 

Психологічна година

Здоров’я та фізичний розвиток 1005

Зустріч з Л-П

Художньо-естетичний розвиток (музичне) 955

 

Гуртки

Хореографія 1540(ДП)

Казкарик 1500

Хореографія 1540(ДП)

Казкарик 1520

Психологічна година 1510

 

кількість занять

на тиждень

навчальне

навантаження

на тиждень на дитину

12 (16)*

 

5,3**

 

ГРУПА СЕРЕДНЬОГО  ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ № 9

Група № 9

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

 

КАЛИНКА

900-920

Художньо-естетичний розвиток (малювання)

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

 

Логіко-математичний розвиток

Здоров’я та фізичний розвиток

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

930-950

Здоров’я та фізичний розвиток 935

Ознайомлення з природним довкіллям

Художньо-естетичний розвиток (ліпл/апл)

 

Ознайомлення з соціумом

Художньо-естетичний розвиток (музичне) 930

1000-1020

Психологічна година 1010

Художньо-естетичний розвиток (музичне) 955

Зустріч з Л-П

Розвиток мовлення

і культура мовленнєвого спілкування

 

 

Гуртки

 

Хореографія 1540(ДП)

Казкарик 1520

Хореографія 1540(ДП)

Казкарик 1540

Психологічна година

 

кількість занять

на тиждень

навчальне

навантаження

на тиждень на дитину

12 (16)*

 

5,3**

 

ГРУПА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ №8

Група № 8

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

 

 

БДЖІЛКА

900-925

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Ознайомлення з природним довкіллям

Логіко-математичний розвиток

Розвиток мовлення

 і культура мовленнєвого спілкування

Ознайомлення з соціумом

930-955

Художньо-естетичний розвиток (малювання)     

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Художньо-естетичний розвиток (ліплення/аплікація)

Здоров’я та фізичний розвиток

Здоров’я та фізичний розвиток 940

1000-1025

Психологічна година 1530

Художньо-естетичний розвиток (музичне) 1020

Ознайомлення з соціумом

Художньо-естетичний розвиток (музичне)1020

Зустріч з Л-П 1010

 

 

Психологічна година 1510

 

 

 

Художньо-продуктивна діяльність (конструюв/ худ.праця) 1500

Гуртки

 

Казкарик 1520

Хореографія 1610(ДП)

Англ. 1530(ДП)

Казкарик 1520

Хореографія 1610(ДП)

Здоров’ячок 1500

 

Англ. 1530(ДП)

кількість занять

на тиждень

навчальне

навантаження

на тиждень на дитину

15 (20)*

 

8.3**

 

 

 ГРУПА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ №5

Група № 5

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

 

 

ВЕСЕЛКА

900-925

Ознайомлення з природним довкіллям

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Ознайомлення з соціумом

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

930-955

Художньо-естетичний розвиток (малювання)

Ознайомлення з соціумом

 

Логіко-математичний розвиток

Художньо-естетичний розвиток (музика) 940

Художньо-продуктивна діяльність (констр/худ.праця)

1000-1025

Зустріч з Л-П

Здоров’я та фізичний розвиток

Художньо-естетичний розвиток (ліпл/апл)

 

Здоров’я та фізичний розвиток 1000

 

Художньо-естетичний розвиток (музичне)1030

 

Психологічна година 1030

 

Психологічна година 1030

Гуртки

 

Казкарик 1540

Хореографія 1610(ДП)

Здоров’ячок 1530

Англ. 1500(ДП)

Хореографія 1610(ДП)

 

Казкарик 1540

Англ. 1500(ДП)

кількість занять

на тиждень

навчальне

навантаження

на тиждень на дитину

15 (20)*

 

8.3**

 

ГРУПА СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ  №6

  Група № 6

 

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

 

 

ЯБЛУНЬКА

 

 

900-925

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Ознайомлення з соціумом

Логіко-математичний розвиток

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Ознайомлення з соціумом

930-955

Художньо-естетичний розвиток (малювання)

Здоров’я та фізичний розвиток

Художньо-естетичний розвиток (ліпл/апл)

 

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

1000-1025

Ознайомлення з природним довкіллям 

Зустріч з Л-П 1005

Ознайомлення з соціумом

Здоров’я та фізичний розвиток

Художньо-продуктивна діяльність

(констр./худож.праця)

 

 

Художньо-естетичний розвиток (музика) 1050

Психологічна година 1530

Художньо-естетичний розвиток (музика) 1050

 

Гуртки

 

Хореографія 1610(ДП)

Здоров’ячок 1500

Англ. 1610(ДП)

Казкарик 1500

Хореографія 1610(ДП)

 

Казкарик 1520

Англ. 1610(ДП)

кількість занять

на тиждень

навчальне

навантаження

на тиждень на дитину

15 (20)*

 

8.3**

* Кількість занять, відведених на вивчення освітніх ліній у віковій групі, залежно від віку вихованців.

** Навчальне навантаження: тривалість проведення занять – спеціально організованих форм освітнього процесу, що відповідають віковим можливостям вихованців згідно із санітарним законодавством. Години, передбачені для фізкультурних занять, не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження на дітей.

 

ВІДПОВІДНО до Наказу Міністерства освіти і науки України 20.04.2015  № 446

«Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину

 у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»,

зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 травня 2015 р. за № 520/26965