Правила прийому дітей до закладу
ОСВІТНЯ РОБОТА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ДО УВАГИ БАТЬКІВ!
На підставі наказу ДОН КМР «Про організацію освітнього процесу в закладах дошкільної освіти» з 02.09.2024 в нашому закладі організовується освітній процес за змішаною формою навчання (очно/дистанційною).
Запрошуємо до закладу дітей ВПО віком від 2 до 6 років на дистанційне навчання
Прийом громадян здійснюється директором закладу щопонеділка з 9.00-16.00 (за умови відсутності повітряної тривоги)
ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДІТЕЙ
Прийом дітей до ЗДО здійснюється згідно з Порядком комплектування дошкільних навчальних закладів ( груп) компенсуючого типу, затвердженого спільним наказом МОН та МОЗ України від 27.03.2006р. №240-165, Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.03 №305 (із змінами), на підставі заяви батьків осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати ЗДО, карти щеплення, свідоцтва про народження.
Також Ви маєте можливість подати заявку на реєстрацію Вашої дитини до закладу через мережу Інтернет за посиланням: https://reg.isuo.org/preschools/view/id/40979?year=2027
ПОРЯДОК ПРИЙОМУ ДІТЕЙ НА ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Першочерговими завданнями ЗДО у воєнний час є:
– налагодження ефективної комунікації учасників освітнього процесу;
– відновлення освітнього процесу;
– зарахування до закладу дітей раннього та дошкільного віку із числа внутрішньо переміщених осіб за місцем тимчасового проживання;
– організація освітнього процесу в ЗДО для всіх дітей;
– своєчасне надання керівником ЗДО запиту до засновника щодо наявності проблем і можливих шляхів їх вирішення;
– створення у ЗДО безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу;
– створення умов для підвищення фахового рівня педагогічних працівників щодо організації освітнього процесу за дистанційною та змішаною формами організації освітнього процесу й надання педагогічної підтримки дітям раннього та дошкільного віку, у тому числі й з особливими освітніми потребами, їхнім батькам;
– здійснення інформаційної підтримки та психологічного супроводу учасників освітнього процесу;
– застосування інструментів управлінської діяльності для вирішення надзвичайних ситуацій.
Рекомендації для батьків
щодо забезпечення якості дошкільної освіти в умовах війни
- Співпрацюйте з педагогічними працівниками ЗДО щодо організації освітнього процесу дітей дошкільного віку в дистанційному форматі в умовах війни.
- Підтримуйте зв’язок з вихователями щодо місця перебування та стану здоров’я дитини.
- Відстежуйте негативні наслідки пережитих психотравмуючих подій. Вони можуть проявлятися не одразу, тому дорослі, вихователі та батьки, мають постійно стежити за психоемоційним станом дітей, їхнім самопочуттям, виявляти хвилювання, тривоги. Необхідно звертати увагу на збудливість, тривожність, агресивність, заглиблення в себе. Також слід уважно стежити за здоров’ям дітей, зокрема сном, апетитом, настроєм, частотністю вередування, наріканнями на головний біль тощо. Такі показники загального стану здоров’я дітей переважно є об’єктивними показниками втоми, перевантаження, хвилювання, страхів та проявами наслідків психотравми.
- Пам’ятайте, що щоденне спілкування та спільне проведення вільного часу з дитиною є запорукою її успішного подальшого майбутнього. Для дітей надзвичайно важливо відчувати повну емоційну присутність батьків. З цією метою можна послуговуватися матеріалами, які розміщені на платформі розвитку дошкільнят НУМО, а також на сайті МОН «Сучасне дошкілля під крилами захисту». Допомагати дитині, якщо в неї щось не виходить, підтримувати її, бути терплячими. Пам’ятайте, що педагоги завжди готові до співпраці з питань виховання, розвитку дитини і надання необхідної професійної допомоги, не зволікайте й звертайтеся до них за порадами та рекомендаціями.
- Дотримуйтесь режиму дня, звичних ритуалів, що допоможе дитині встановити зв’язок не лише з минулим, а взагалі з життям та безпекою.
- Сприяйте формуванню у дітей навичок безпечної поведінки, використовуючи рекомендовані онлайн матеріали та відео, підготовлені МОН, ДУ «Український інститут розвитку освіти», ЮНІСЕФ.