Опорний заклад по впровадженню парціальної програми «Культура добросусідства»
ПЛАН
роботи опорного закладу
по впровадженню парціальної програми «Культура добросусідства»
на 2020-2021 навчальний рік
І засідання
ТЕМА: «Впровадження парціальної програми «Культура добросусідства» в закладах дошкільної освіти»
ДАТА: 29 вересня 2020 р.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 72» КМР
ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ: трансляція на YouTube.
УЧАСНИКИ: вихователі груп середнього і старшого дошкільного віку
МЕТА:
Ознайомлення учасників з парціальною програмою «Культура добросусідства», її змістом, структурою, окремими аспектами комплексного впровадження курсу виховної спрямованості;
Ефективна організація обміну досвідом щодо втілення курсу «Культура добросусідства»;
Надання допомоги педагогам з упровадження курсу;
Сприяння професійному зростанню майстерності педагогів-дошкільників.
ПЛАН РОБОТИ
№ | Час | План засідання | Форма проведення | Відповідальний |
Організаційний блок | ||||
1 | 1300 – 1305
1305 – 1308 |
Реєстрація учасників
Відео кліп «Дружать діти» |
Перегляд |
Яблоновська О.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 72» КМР |
Нормативно-методичний блок | ||||
2 | 1308 -1315 | Виклики нашого часу
Мета онлайн-зустрічі |
Вступні тези | Бутрімова Л.С.,
консультант КЗ «ЦПРПП» КМР |
3 | 1315 -1325 | Ознайомлення з нормативно-правовим підґрунтям впровадження курсу
Зміст, мета, концептуальна основа парціальної програми «Культура добросусідства» |
Інформація
Презентація |
Руденко І.В.,
завідувач КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 72» КМР Яблоновська О.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 72» КМР |
4 | 1325 -1330 | Умови ефективної роботи за програмою «Культура добросусідства: поради психолога | Доповідь | Білоусова О.В.,
практичний психолог КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 72» КМР |
Рефлексивно-узагальнюючий блок | ||||
5 | 1330 -1340 | Підведення підсумків онлайн-зустрічі | Надання рекомендацій | Яблоновська О.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 72» КМР |
ІІ засідання
ТЕМА: «Від садочка до громади. Батьківські збори по-новому: цікаво, актуально і практично»
ДАТА: січень 2021 р.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 72» КМР
ФОРМАТ ПРОВЕДЕННЯ: Zoom – конференція
УЧАСНИКИ: вихователі груп середнього і старшого дошкільного віку
МЕТА:
Актуалізувати питання успішної організації партнерства ЗДО і сім’ї
Допомогти педагогам вибудувати системну роботу з об’єднання та взаємодії батьків і закладів дошкільної освіти, розвитку громадської участі та відповідальності.
Сприяти розвитку необхідних компетентностей освітянина через впровадження нових методів роботи педагогів із батьками.
ПЛАН РОБОТИ
№ | Час | План засідання | Форма проведення | Відповідальний |
Організаційний блок | ||||
1 | 1300 – 1305
1305 – 1308 |
Реєстрація учасників
Відео кліп «День самоврядування в ЗДО» |
Перегляд |
Яблоновська О.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ (ясла-садок)
№ 72» КМР |
Нормативно-методичний блок | ||||
2 | 1308 -1315 | Основні умови успішної організації партнерства ЗДО і сім’ї | Інформаційне повідомлення | Бутрімова Л.С.,
консультант КЗ «ЦПРПП» КМР |
3 | 1315 -1325 | Концептуальна основа додатку до програми «Батьківські збори по-новому»
Інструменти створення позитивної атмосфери та довіри під час проведення батьківських зборів. |
Інформація
Презентація |
Руденко І.В., завідувач КЗ «ДНЗ (ясла-садок)
№ 72» КМР
Яблоновська О.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 72» КМР |
4 | 1325 -1330 | Формування толерантних якостей особистості за програмою «Культура добросусідства»: поради психолога.
«Чи толерантна Ви особистість?» |
Презентація
Анкетування |
Білоусова О.В.,
практичний психолог КЗ «ДНЗ (ясла-садок) №72» КМР |
Рефлексивно-узагальнюючий блок | ||||
5 | 1330 -1340 | Підведення підсумків зустрічі | Надання рекомендацій | Яблоновська О.М., вихователь-методист КЗ «ДНЗ (ясла-садок)
№ 72» КМР |
ІІІ засідання
ТЕМА: «Організація життєдіяльності дітей у процесі опанування Програми з урахуванням їхніх вікових та індивідуальних особливостей, соціального запиту батьків та громади»
ДАТА: травень 2021 р.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 72» КМР
УЧАСНИКИ: вихователі груп середнього і старшого дошкільного віку
ОРІЄНТОВНИЙ ХІД РОБОТИ:
- Окреслити шляхи формування позитивних етнічних відносин, виховання культури міжнаціональної взаємодії, враховуючи ту об’єктивну обставину, що дитина є суб’єктом певного соціуму і на її розвиток перш за все впливають усі члени сім’ї, родичі, оточення;
(Мозковий штурм)
- Акцентувати увагу на методах формування соціальної та громадянської компетентності дітей на основі міжкультурної освіти шляхом формування особистісної культури дитини, обізнаністі з образом власного «Я» та його місцем у системі людської життєдіяльності (у сім’ї, групі однолітків, соціально-комунікативному, культурно-етнічному, громадянському просторі);
(відео презентація практичних наробок)
- Сприяти створенню комфортного соціально-психологічного клімату в групах дошкільного закладу, який охоплюватиме всі соціально-психологічні аспекти групової взаємодії у всій своїй складності та різноманітності зв’язків і взаємовідношень.
(надання рекомендацій)
ПЛАН РОБОТИ
щодо підготовки ІІІ засідання
- Аналіз наукової літератури з проблеми, визначення освітніх стратегій соціалізації особистості в освітньому процесі.
- Відбір пакету методів та методик діагностики соціального портрету дітей різних вікових груп.
- Створення «банку інформації» відповідно до теми та завдань роботи опорного закладу.
- Запровадження гнучкої системи організації освітнього процесу, що відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим концепціям демократичного суспільства.
- Розробка та впровадження моделей розвивального освітнього середовища, що сприяє процесу соціалізації та формуванню громадської активності учасників освітнього процесу.
- Розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників у процесі роботи над парціальною програмою «Культура добросусідства».